Център за грижа за здравето

Център за грижа за здравето

Международна здравна мрежа

Начало  /   Контрол на теглото  /  Как да блокира усвояването на мазнини

Как да блокира усвояването на мазнини

Статия от Център за грижа за здравето

Как да блокира усвояването на мазнини

Наднормено може да доведе до здравословни проблеми

Жилищна здравословен не е опция, но е необходимост! Нашето здраве е основата за всичко останало, което правим в живота. Доброто здраве е знак на балансиран и отговорно лице и тя отразява на всеки домейн в живота. Професионален, личен и семеен живот стават здрави, диетата си отива здрави също. Наднормено може да предизвика здравни проблеми, увеличаване на летаргия и също по-ниски самостоятелно самочувствие. Всеки си има специфична мярка за тегло - твърде много или твърде малко е знак на нездравословен начин на живот.

Много хора по целия свят постоянно се борят със загуба на тегло. Зает заседнал начин на живот и нездравословни хранителни навици са основните причини за неподходящо тегло. Балансирано и здравословно хранене е смесица от всички основни хранителни вещества, в правилната пропорция, през целия ден. Двете основни хранителни вещества, които са отговорни за получаване на тегло са въглехидрати и мазнини.

Въглехидрати и мазнини

Въпреки че е важно да се консумират въглехидрати и мазнини, то трябва да се консумира в точното количество. Въглехидрати и мазнини, са основният източник на енергия, но има други източници също така че може да даде енергия, изисквани от тялото. Рязане надолу, не са напълно отрича, консумацията на въглехидрати и мазнини помага започват да губят тегло и подобряване на цялостното здраве.

Първо и преди всичко ние трябва да разгледаме откъде тези "лоши" въглехидрати и мазнини. Ние говорим за транс мазнини и прости въглехидрати. Обработка на повече отива в дадена конкретна храна, толкова по-вероятно е, че тя съдържа транс мазнини и много въглехидрати, които водят до наддаване на тегло, сред много други здравни проблеми като диабет и дори рак.

Диети предимно разчитат на избягване на мазнини и въглехидрати, но проучванията показват, че тя е буквално невъзможно да получите резултати по този начин без да се застрашава благосъстоянието на тялото си.

Как да блокира усвояването на мазнини?

Как да блокирате дебел поглъщане? Макар че има лекарства, които помагат блок дебел поглъщане, винаги е добре да изберете естествени начини и храни за това. Ябълки, соеви храни и цели зърна са естествени хранителни източници, които ефективно да блокират усвояването на мазнините.

Тези източници на храна не само блокира усвояването на мазнини , но също дават енергия на тялото по-здравословен начин. Можете също така да изберат за ниско съдържание на въглехидрати и ниско съдържание на мазнини диети, които са питателна но намаляване на количеството на въглехидрати и мазнини консумирате.

Плюсовете на ниски въглехидрати и ниско съдържание на мазнини диета, включват:

  • Премахване на глад угризения и даде чувство на съществуващ наситено
  • Увеличава нивото на HDL (добрия холестерол)
  • Увеличава енергийните нива
  • Намалява кръвното налягане и кръвната захар
Против:

  • Голям живот промяна
  • Осъзнати усилия за увеличаване на разнообразието
Здравословна диета е добро за здравето, независимо дали целта ви е загуба на тегло, или не. Ниско съдържание на въглехидрати и мазнини диета и естествени мазнини блокер хапчета работят най-добре когато допълнено от редовни упражнения за отслабване. Естествени мазнини блокер хапчета са всеки ден, по-добър вариант, че "катастрофата диета" или вземането рецепта добавки.

Как да блокира усвояването на мазнини? 


comments powered by Disqus