Център за грижа за здравето

Център за грижа за здравето

Международна здравна мрежа

Начало  /   Мъжко здраве  /  Кегел Упражнения за мъже

Кегел Упражнения за мъже. Как да намерите най-добрите програми за кегел?

Кегел Упражнения за мъже. Как да намерите най-добрите програми за кегел? 

Кегел Упражнения за мъже

Става въпрос за изненада на мнозина да научат, че мъжете могат действително да правят Kegel упражнения - и че те имат толкова много ползи за мъжете, както правят за жените.

Идеята за упражнение на Кегел е укрепване на тазовия под, който е мускулната тъкан, която контролира уретрата. Тези мускули включват пубокцигей, пубертеталис, и iliococcygeus мускули. Заедно те образуват мускулната група "Levator Ani", разположена от двете страни на таза.
В тези термини, има смисъл да се спомене, че всеки може да види резултатите от упражняване на Кегел.
Тазовият под е важна част от разнообразието от телесни функции,включително храносмилателната система и половите органи. Въпреки че това не е широко обсъждано и рекламирано, упражненията на Кегел са полезни за мъжкия сексуален живот и могат да помогнат за предотвратяване на определени сексуални дисфункции и дори да помогнат за подобряване на ерекцията и уголемяване на пениса!

Предимства на Кегел упражнения за мъже

Упражненията на Кегел имат сравнително същите ползи за всички, въпреки пола.

Benefits of Kegel Exercises For Men
Предимства на Кегел упражнения за мъже
Въпреки това, има много фактори, които могат да отслабят човек тазовия под, който просто не би се появил в биологично женско тяло, където Кегел упражнения ще повлияе и помощ на мъжете повече от женските.
Например, простатата въпроси или отстраняване ще отслаби тазовия под.

Как да започнете Кегел упражнения

Ако искате да започнете да правите упражнения на Кегел, важно е първо да намерите правилните мускули да работят, което може да бъде малко объркващо.

За да намерите мускулите на тазовото дъно, опитайте се да се спрете в средата на уриниране чрез затягане на тазовия подили мускулите, които използвате, за да се спрете да се напуквате.

Мускулите, използвани за извършване на тези маневри са мускулите, които искате да се съсредоточи, когато правите Кегел упражнения - те са си тазовото дъно!

Pelvic Floor Muscles
Мускулите на тазовото дъно
Тя трябва да се чувства като затягане на основата на таза, сякаш долната ви таза се изсмуква и в тялото.
Да знаете как да ги активирате и да ги насочите е ключът към правилното извършване на Kegel упражнения.
Опитайте няколко практически упражнения за затягане и освобождаване, за да се запознаете с действието и начина, по който то се чувства.

Как да направите Кегел упражнения

След като сте намерили мускулите на тазовото дъно и знаете как да ги свиете, можете да започнете с вашите Упражнения на Кегел.

Повечето упражнения на Кегел са съвсем прости, след като сте запознати с тазовия си етаж и включват точно това, което вече сме преминали: свиване и освобождаване.

  • За да започнете, намерете удобна позиция. Повечето начинаещите намират за по-лесно да практикуват в легнало положение или да седнат, но упражненията на Кегел могат да се извършват във всяка позиция.
  • Издишайте напълно, за да сте напълно изтощени.
  • При вдишване, свийте мускулите на тазовото дъно и ги дръжте здраво. В началото можете да държите за около 3 секунди и да освободите издишаното. Тъй като тазовият ви под е по-силен, можете да започнете да удължавате задържането си до 10 секунди или повече (както виждате, както виждате), и да освободите за още 10 секунди.
Не забравяйте, че на тези по-дълги задържания, вие ще искате да вземете няколко вдишвания и издишвания в средата на контракциите си.
Свързването на вашите упражнения на Kegel с дъха ви ще направи движението повече течност и ще ви помогне да донесе повече енергия в областта на таза.

За да усъвършенствате си Kegel упражнение, опитайте да не се огъват всички други мускули, като корема, бедрата или задните части. Насочването на тазовия под - и само тазовият под - ще ви помогне да се научите да използвате тези специфични мускули по-съзнателно и отделно от останалата част от тялото си.
В идеалния случай, вие ще искате да направите около 10 повторения на дуо контракция / освобождаване, и 3 набора от тези 10 повторения дневно, за да получите най-добри резултати.
Най-важната част, когато решите да ги направите, е да направите Кегел упражнения част от ежедневието си, за да видите резултатите, които желаете.

Кога ще видите резултатите от Кегел упражнения

Ако сте активно правиш ежедневните си Упражнения На Кегел, вероятно ще видите резултатите в рамките на първите няколко седмици. Въпреки това, за някои това може да отнеме до няколко месеца.
Бъдете търпеливи и мотивирани да поддържате ритъма си и ще се възползвате от тях.

Попитайте вашия лекар за помощ

Ask Your Doctor for Help
Попитайте вашия лекар за помощ
Ако не сте сигурни дали правите правилно упражненията на Kegel или просто искате по-дълбок поглед в тазовия ви под, попитайте Вашия лекар.
Те не само могат да дадат професионалните си съвети за вашето уникално тяло, но и имат достъп до технологията biofeedback.
Биофидбек обучение, в този случай се състои от малка сонда в ректума, докато правите вашите упражнения на Kegel, които ще проследяват кои мускули се активират и кои от тях се нуждаят от помощ. Тя ще покаже цялостната ви тазова дейност.

Това може да бъде особено полезно, ако страдате от някое от изброените по-долу условия.

Кегел упражнения за свръхактивен пикочен мехур

Упражненията на Кегел могат да бъдат особено ефективни, ако страдате от свръхактивен пикочен мехур, изтичане на урина или позив за инконтиненция.

Kegel Exercises For Overactive Bladder
Кегел упражнения за свръхактивен пикочен мехур
При укрепване на тазовия ви под, вие тренирате тялото и мускулите, които контролират уретрата, която е мускулът, който позволява на урината да премине и я предпазва от преминаване.
Ако тези мускули са слаби, тялото ви има малко да няма контрол върху отвора на уретрата, което го прави трудно да се контролира уриниране.
Изолирането на тазовия ви етаж ще ви даде повече контрол върху уринирането и обучава мускулите да се свие и да освободи урината само когато е необходимо. Дипломирането на по-дълго държи в вашите упражнения на Kegel, за 10-20 секунди, със същото количество почивка между, ще ви даде най-добри резултати.

Кегел упражнения за еректилна дисфункция

Ако страдате от еректилна дисфункция, упражненията на Кегел могат да ви се възползват също!

Kegel Exercises For Erectile Dysfunction
Кегел упражнения за еректилна дисфункция
Изненадващо, мускулите на тазовото ви дъно също играят роля в развитието и поддържането на ерекция - тези мускули се активират едновременно с кръв в пениса.
Често срещано погрешно схващане е, че пенисът ви действа като мускул. "Любовният мускул" всъщност е само тазовото дъно.
Ако някога сте били в състояние да повиши и намали пениса си докато еректира, мускулите, които сте изолиране са всъщност мускулите на тазовото дъно!

Някои дори са докладвали по-интензивни оргазми след укрепване на тазовия под. Контракциите във вашите упражнения на Kegel за еректилна дисфункция трябва да продължи около 8 секунди, с около 8 секунди почивка между.

Кегел упражнения за преждевременна еякулация

Ако откриете себе си еякулация по-рано от желано по време на полов акт, мускулите на тазовото дъно може да бъде виновен. Много проучвания показват, че повечето мъже, които правят редовните упражнения на Кегел, виждат цялостно подобрение в сексуалната им активност.

Тъй като те работят за контрол на уринирането и движенията на червата, мускулите на тазовото дъно контролират еякулацията, както добре. Те работят като диджит, който, когато е силен, може да издържи много по-дълго.
В този смисъл не е изненадващо, че слабият тазово дъно няма да бъде ефективен за задържане на еякулацията.
Накратко, ще имате по-цялостен контрол на половите си органи с редовни и повтарящи се упражнения на Кегел - и благодарение на това вашият сексуален живот ще стане все по-добър и по-добър. За да се отнесе това, повечето мъже смятат, че работещите бързо Kegels, отколкото бавно задържа работят най-добре. Rapid Kegels се състои от бързи контракции и освобождаване, в размер на около един комплект в секунда, за 10 повторения.

Това ще бъде по-трудно, ако сте по-нови за Kegel упражнения, така че започнете с бавно задържа и освобождава да започнете, да се запознаете с действието и мускулите участващи. В крайна сметка можете да направите комбинация от бързи и бавни Kegels, които могат да дадат на мускулите на таза етаж повече издръжливост и издръжливост.

Кегел упражнения за хемороиди

Една от основните причини за хемороиди е щам на долната ректума поради свръхактивен натиск по време на движенията на червата.

Kegel Exercises For Hemorrhoids
Кегел упражнения за хемороиди
Като всеки мускул, ако избута твърде далеч, когато силата и /или сръчност просто не е там все още, вие сте вероятно да го повреди.
Укрепване на мускулите, които контролират ректума - които съставляват част от тазовото дъно - ще направи преминаването на червата по-лесно, и да се предотврати образуването на хемороиди.
Въпреки това, Кегел упражнения няма да направи съществуващите хемороиди изчезват. Те не трябва да се третира като хемороиди лечение опция. За това ще ви трябва повече интензивни грижи. Какво ще правят Кегелс строго превантивна мярка.

Задържането на вашите Kegels за около 10 секунди тук - или, работи до 10 секунди като цел - с равни почивки между, ще ви помогне.

Програма за упражнения на Кегел

Упражненията на Кегел за мъжете са по-безопасни и по-евтини след това хапчета или хирургически процедури. Но трябва да намериш програма, която наистина работи. Има някои неща, които трябва да имате предвид.

Разбира се, не всички програми са наистина полезни. Може да плащаш и да получаваш нищо. И вие също можете да намерите безплатни програми, които авторите настояват за тяхната полезност.

Как да изберем Програма за упражнения на Кегел за мъже?

Всеки обича евтини сделки и изгодни сделки, а когато не могат да придобият конкретно нещо без да струват скъпо, те искат да получат по-добра оферта. Здравните техники са същите и може да искате да търсите евтини и дори напълно безплатни програми. Всички искаме да имаме добра покупка.
Когато продуктът може да повлияе на здравето си, тогава е много важно да погледнете по-отблизо какво ще придобиете. Защо не рискувате здравето си? Това е едно от най-важните неща, които имаме.
Нарастващият брой организации създават здравословни решения, които теоретично помагат да се подобри физическото здраве на човека, мотивацията, силата, сексуалното желание и дори да помогнат за уголемяване на пениса! Всяка компания ще обяви своя продукт със сигурност ще работи добре. Но много често сънищата и очакванията на мъжете се използват от тези компании, за да се реализира печалба от тях.

Best Kegel Exercises Program
Най-добър кегел упражнения програма
В случай, че наистина трябва да подобрите сексуалната си активност, и сте готови да посветите необходимите усилия и време, игнорирайте всички тези безплатни пробни решения, нещото, което трябва, е изцяло естествена, безрискова и тествана програма за упражнения на Кегел за мъже.

Най-добър кегел упражнения програма

Как да изберем най-добрата програма за упражнения на Kegel за мъже?

  • Първото важно нещо при избора на най-добрите програми за упражнения На Кегел е видът на обучението. По-добре да вземете този, който е във видеото. Тези програми ви дават възможност да гледате как се правят упражненията и лесно можете да ги направите правилно. Като правило, безплатни програми за упражнения На Kegel са налични само в текстова версия.
  • Опитайте се да разберете какви резултати ще донесе упражнението. Не е необходимо да прекарвате времето си в практикуване, ако не могат да се постигнат доказани резултати. Само няколко програми за упражнения на Кегел могат да гарантират успех. Изберете тези , които са одобрени от някои медицински експерти. Трябва да се отбележи, че безплатните програми за упражнения на Кегел не могат да бъдат подкрепени от медицински експерти или да бъдат подкрепени от клиничните изпитвания.
  • Цената на програмата също е важна, а цените са толкова различни, че е лесно да се объркате. И тук трябва да запомните двете вече споменати. Без значение колко ниска е цената, програмата без горните точки не е добра.
  • Всяка програма трябва да има ефект. Когато клиентите получат парите обратно гаранция, тогава има повече възможности да получите това, което трябва. Можете да получите уверение, например, че частично ще бъдат върнати, когато обещаният резултат не бъде постигнат (допълнителни инча в рамките на 2 месеца, например). Не е необходимо да плащате за нещо, което не осигурява успеха на вашето лечение.
  • Въпреки факта, че вие ще правите упражненията сами, е желателно да се използва система за обслужване на клиенти, тъй като може да се нуждаете от помощ или да отговорите на въпросите си. Безплатните програми за упражнения на Кегел нямат никаква професионална подкрепа. Опитайте се да не използвате техните често задавани въпроси и форуми на членовете; те обикновено се наблюдават от хора без медицинско образование, така че те нямат никаква отговорност за техните съвети и отговори.

Кегел Упражнения за мъже. Резюме.

Ако желаете да направите програмата ефективна, тя трябва да отговори на обхвата на изискванията. Когато няма някакъв компонент, тогава е по-трудно да се постигне успех.
Ако една програма, която използвате е безопасна и доказана от експерти, вие ще имате никакви странични ефекти, но реални резултати само. Така че опитайте и да получите цялата информация за програмата, която можете да намерите.
Ако искате да имате надеждна програма, тогава можете да прочетете форума за упражнения на Кегел, където ще ви бъде посъветвана правилната програма. Програмите се преглеждат от клиенти. Кои са най-препоръчваните? Вземете тази информация под внимание и направете избор.

Намерете най-добрите упражнения на Kegel в този форум 


comments powered by Disqus