Център за грижа за здравето

Център за грижа за здравето

Международна здравна мрежа

Начало  /   Контрол на теглото

Контрол на теглото

Контрол на теглото Контролът на теглото ви е балансиращ акт, а калориите са част от това уравнение. Fad диети може да ви обещае, че броенето въглехидрати или яденето на планина от грейпфрут ще направи паунда падам. Но когато става въпрос за загуба на тегло, това е калории, които се броят. Загуба на тегло се свежда до изгаряне на повече калории, които можете да вземете в. Можете да направите това чрез намаляване на излишните калории от храни и напитки и увеличаване на изгорените калории чрез физическа активност.

След като разберете това уравнение, вие сте готови да зададете вашите цели за отслабване и да направите план за постигането им. Не е нужно да го правиш сам. Говорете с Вашия лекар, семейство и приятели за подкрепа. Също така, планирайте умни: Предвиждайте как ще се справите със ситуации, които предизвикват вашата решителност и неизбежните малки незначителни проблеми.

Ако имате сериозни здравословни проблеми поради теглото си, Вашият лекар може да Предложи за Вас операция за отслабване или лекарства. В този случай, Вие и Вашият лекар ще трябва да внимателно да обсъдите потенциалните ползи и възможните рискове.

Хот-дог

Проучването хвърля нова светлина върху невробиологията на гладуването при пациенти с анорексия

Публикувано на Четвъртък, 12 март 2020

Изследователи те са открили разлики в мозъчните схеми, които допринасят за гладищ глад и отслабване при хора с анорексия нервоза

Наддаването на тегло може да намали шансовете на жената за рак на гърдата преди менопаузата

Публикувано на Четвъртък, 12 март 2020

Набират тегло от ранна възраст е свързано с по-нисък риск от рак на гърдата преди менопаузата, голямо проучване в световен мащаб на повече от 600 000 жени е установено.

Подобряване на навиците на живот може да бъде полезно допълнение към управлението на предсърдно мъждене

Публикувано на понеделник, март 09, 2020

Загуба на тегло, редовна физическа активност и други промени в начина на живот са ефективни, но недостатъчно използвани стратегии, които трябва да се добавят към оптимизиране на управлението на предсърдно мъждене (абнормен сърдечен ритъм), според "Начин на живот и рисков фактор модификация за Намаляване на предсърдно мъждене," ново научно изявление от Американската сърдечна асоциация, публикувано днес в флагманския списание на Асоциацията обращение.



Контрол на теглото




comments powered by Disqus